Strefa biznesu

Poznaj nasze oddziały

Jesteśmy wiodącym dostawcą rozwiązań HR w Polsce. Nasze biura są zlokalizowane w różnych regionach, aby zapewnić Ci wygodny dostęp do naszych usług, bez względu na to, gdzie się znajdujesz.

Skontaktuj się z nami Poznaj nasze oddziały

Nasze oddziały

Łódź

ul. 3 Maja 14a, 93-408 Łódź

Pracujemy w godzinach: 08:00-17:00

Skontaktuj się z nami

University Buisness Park, ul. Wólczańska 180/182, parter

Pracujemy w godzinach: 09:00-17:00

Skontaktuj się z nami

Opole

ul. Ozimska 67a 45-057 Opole

Pracujemy w godzinach: 08:00-17:00

Skontaktuj się z nami

Poznań

ul. Towarowa 35, 61-896 Poznań

Pracujemy w godzinach: 08:00-17:00

Skontaktuj się z nami

Drezdenko

ul. Kopernika 11c, 66-530 Drezdenko

Pracujemy w godzinach: 08:00-17:00

Skontaktuj się z nami

Przemyśl

ul. Franciszkańska 31, 37-700 Przemyśl

Pracujemy w godzinach: 08:00-17:00

Skontaktuj się z nami

Radomsko

ul. Sierakowskiego 15/17, 97-500 Radomsko

Pracujemy w godzinach: 08:00-17:00

Skontaktuj się z nami

Olsztyn

ul. Niepodległości 57, lok. A, 11-041 Olsztyn

Pracujemy w godzinach: 08:00-17:00

Skontaktuj się z nami

Bielsko-Biała

Piłsudskiego 12, lokal 26 43-346 Bielsko-Biała

Pracujemy w godzinach: 08:00-17:00

Skontaktuj się z nami

Organizacje członkowskie

Umów się na spotkanie w dogodnym miejscu lub online.

Przejdź do kalendarza

    Wykonując obowiązek informacyjny nałożony przepisami Rozporządzenia PE i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, pragniemy Państwu przekazać kilka istotnych informacji dotyczących zasad przetwarzania danych osobowych (danych służbowych), jakie mogą być ujawniane w trakcie naszej współpracy biznesowej.

    Szczegóły znajdziecie Państwo tutaj:

    • Dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania relacji handlowych, biznesowych, bieżących kontaktów, współpracy i ciągłości działania między Administratorem a jego kontrahentami.
    • Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora Danych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO, jakim jest konieczność zapewnienia bieżących kontaktów, współpracy i ciągłości działania między Współadministratorami a jego kontrahentami, dochodzeniem i obroną przed roszczeniami.
    • Dane służbowe mogą być ujawniane odbiorcom świadczącym dla Współadministratorów obsługę informatyczną, obsługę księgową, podwykonawcom i innym podmiotom w zakresie wymaganym dla zapewnienia prawidłowego i zgodnego z prawem funkcjonowania przedsiębiorstwa.
    • Dane służbowe będą na bieżąco aktualizowane i przechowywane do czasu otrzymania informacji o zmianie danych osoby wyznaczonej do kontaktu nie dłużej niż przez okres 6 lat od momentu zakończenia współpracy.
    • Przysługuje Państwu prawo dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, a także prawo do ograniczenia przetwarzania w warunkach art. 18 RODO w tym prawo do złożenia sprzeciwu co do przetwarzania danych. Żądania mogą być kierowane na wyżej wymieniony adres e-mailowy, bądź mogą być składane osobiście pod wskazany wyżej adres korespondencyjny.
    • Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże jest warunkiem koniecznym do podtrzymywania relacji biznesowych. Brak podania danych osobowych uniemożliwi kontakt w bieżących sprawach związanych z wykonywaniem obowiązków służbowych.
    • Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych sprawującego kontrolę nad legalnością i prawidłowością przetwarzania danych osobowych.
    • Pani/Pana dane nie będą przekazywane do krajów spoza obszaru UE oraz do organizacji międzynarodowych.
    • Wobec Pani/Pana danych osobowych nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez udziału człowieka), nie będą też one podlegały profilowaniu.

    Pytania i odpowiedzi

    Dlaczego warto skorzystać z usług agencji Contrain podczas rekrutacji?

    Mamy ponad 25 lat doświadczenia i jesteśmy w czołówce firm zajmujących się rekrutacją pracowników tymczasowych. Oferujemy szeroki wachlarz usług z zakresu HR – nasza oferta obejmuje rekrutację tymczasową i stałą, marketing rekrutacyjny, employer branding. Słuchamy potrzeb klientów i wskazujemy najlepsze rozwiązania. Zdobywamy lojalnych i zaangażowanych pracowników. Wyróżnia nas:

    • kompleksowa obsługa,
    • indywidualne podejście,
    • elastyczność.

    Jakie korzyści mogę uzyskać, zlecając zewnętrznej firmie obsługę procesu rekrutacji pracowników?

    Twoja firma zyskuje profesjonalne i kompleksowe wsparcie w zakresie HR. Dzięki temu możesz wzmocnić kompetencje HR w swojej firmie, lub zrezygnować z zatrudniania osoby odpowiedzialnej za rekrutację do swojej organizacji, co oznacza redukcję kosztów i oszczędność czasu potrzebnego na jej wyszkolenie. Podczas gdy my zajmiemy się poszukiwaniem nowych pracowników, twoja organizacja może skupić się na realizacji celów strategicznych i misji.

    Zlecając nam rekrutację, masz gwarancję, że zajmiemy się zadaniem rzetelnie i dopasujemy się do zmian zachodzących na rynku, uwzględniając potrzeby twojego biznesu. Dzięki temu możesz zmniejszyć rotację pracowników.

    Według jakich kryteriów wybieramy kandydatów?

    W Contrain stawiamy na indywidualne podejście i elastyczność – nie używamy szablonów. Dlatego najpierw poznajemy Twoje oczekiwania względem nowych pracowników. Kiedy wiemy, jaka wiedza, umiejętności, doświadczenie i cechy są potrzebne na konkretnym stanowisku – rozpoczynamy poszukiwania. Naszą rolą jest znalezienie kandydatów, którzy spełniają przedstawione kryteria.

    Jakie usługi rekrutacyjne oferuje Contrain i w jakich branżach zatrudniamy?

    Contrain oferuje kompleksowe wsparcie w procesie rekrutacji. Zajmujemy się pozyskiwaniem pracowników tymczasowych i outsourcingiem oraz prowadzimy rekrutacje stałe – wykorzystujemy w tym celu zaawansowane narzędzia, np. testy psychometryczne. W zakresie naszych usług leży także marketing rekrutacyjny i employer branding. Zatrudniamy w wielu branżach, elastycznie dopasowując się do potrzeb klientów. Najczęściej zatrudniamy do  pracy w logistyce, produkcji, ogrodnictwie i recyklingu.

    W jaki sposób Contrain pomaga swoim klientom budować wizerunek pracodawcy i wzmocnić employer branding w branży?

    Wspieramy naszych klientów w procesie budowania wizerunku atrakcyjnego miejsca pracy, w którym panuje przyjazna atmosfera i istnieje możliwość rozwoju. Pracujemy nad komunikacją wewnętrzną, która odgrywa istotną rolę w tworzeniu relacji z pracownikami. W zależności od potrzeb pracodawcy możemy przeprowadzić analizę dotychczas podejmowanych działań, a na podstawie wyników opracować i wdrożyć strategię employer brandingu – częściowo lub w całości.

    Jak Contrain utrzymuje kontakt z klientem i informuje go o postępach w procesie rekrutacji pracowników?

    Od momentu podjęcia współpracy jesteśmy w regularnym kontakcie z klientami i informujemy ich o postępach i wynikach naszej pracy – osobą odpowiedzialną za kontakt z Tobą jest dedykowany project manager. Ponadto za pomocą specjalnej aplikacji dla klientów sprawdzisz status bieżącego zamówienia i znajdziesz istotne wszelkie informacje.

    Jakich pracowników tymczasowych zatrudnia Contrain i jakie korzyści niesie ze sobą zatrudnienie pracowników tymczasowych?

    Zajmujemy się pozyskiwaniem pracowników fizycznych, specjalistów oraz osób z konkretnymi uprawnieniami. Poszukujemy osób z wymaganymi umiejętnościami, doświadczeniem i znajomością języków obcych.

    Zatrudnianie pracowników tymczasowych oznacza dla Ciebie:

    • oszczędność czasu i obniżenie kosztów procesu rekrutacji,
    • możliwość dopasowania wielkości zatrudnienia do dynamicznie zmieniającego się zapotrzebowania,
    • zachowanie ciągłości pracy (np. w przypadku choroby, urlopu lub nagłego odejścia osoby zatrudnionej).

    Wykwalifikowani pracownicy tymczasowi poszukiwani są także do realizacji projektów ograniczonych czasowo, a wymagających specjalistycznej wiedzy.