Marketing Project Coordinator
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie projektami marketingowymi– kompleksowe prowadzenie projektów B2B lub B2C: od planowania, przez realizację, aż po ewaluację efektów.
- Współpraca z klientami – zbieranie wymagań, prezentacja koncepcji, raportowanie postępów, bieżąca komunikacja i budowanie długofalowych relacji.
- Tworzenie i realizacja harmonogramów – nadzorowanie realizacji działań, budżetów i zasobów, współpraca z innymi obszarami i zewnętrznymi dostawcami.
- Monitorowanie efektywności działań – analiza wyników kampanii, przygotowywanie raportów i rekomendacji usprawniających przyszłe działania.
- Śledzenie trendów rynkowych– obserwacja zmian w branży, identyfikowanie szans marketingowych, wdrażanie innowacyjnych rozwiązań.
- Wspieranie bieżących działań marketingowych zgodnie z potrzebami spółki.
Wymagania:
- Posiadasz minimum rok doświadczenia w zarządzaniu projektami marketingowymi.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min.B2).
- Posiadasz wysokie umiejętności interpersonalne, negocjacyjne i prezentacyjne.
- Potrafisz bardzo dobrze organizować prace własną i sprawnie zarządzać wieloma zadaniami.
- Lubisz współpracować i budować relacje- zarówno w zespole, jak i z klientami.
- Posiadasz praktyczną znajomość narzędzi do zarządzania projektami (np. Jira) oraz pakietu MS Office.
- Posiadasz prawo jazdy kat. B.
Mamy dla Ciebie:
- Pracę w przyjaznej atmosferze, we wspierającej organizacji stawiającej na naukę i rozwój na pierwszym miejscu, gdzie współpraca i innowacje są wartościami nadrzędnymi.
- Zatrudnienie w firmie o mocnej pozycji w branży, która jest laureatem m.in. konkursów Wellbeingowych.
- Możliwość pracy hybrydowej.
- Dodatkowy tydzień płatnego urlopu.
- Dostęp do naszego autorskiego programu korzyści dla pracowników – Contrain Care (prywatna opieka medyczna, nauka języków obcych, Multisport, usługi fizjoterapeuty, masażysty, rehabilitanta – to Ty wybierasz, czego potrzebujesz).
Marketing Project Coordinator
Łódź -
Praca hybrydowa