string(6) "bottom" string(4) "text"

W Contrain zdrowie psychiczne traktujemy z taką samą powagą, jak fizyczne, dlatego w ramach Contrain Care wszystkim naszym pracownikom i ich rodzinom udostępniamy specjalistyczną opiekę zdrowotną w zakresie wsparcia psychologicznego.

Z opieki psychologicznej skorzystacie na dwa sposoby: za pośrednictwem dedykowanej platformy online lub kontaktując z naszą firmową psycholożką Edytą Jędrzejewską.

Wszystkie wizyty odbywają się anonimowo i nie wymagają zgłaszania ich do żadnej osoby w organizacji – tak samo jak konsultacje z internistą czy dermatologiem.

Obie formy wsparcia zdecydowaliśmy się uruchomić bez limitów ilościowych, bo zależy nam na dobrostanie naszych pracowników i chcemy wszystkich objąć kompleksową opieką zależnie od ich potrzeb.

Ze świadomością pewnego tabu, które w naszym kraju otacza temat zdrowia psychicznego podkreślamy, że jako firma mamy długofalowe, strategiczne plany związane z rozwojem dbałości o równowagę i zdrowie psychiczne. Mówiąc po ludzku: to dla Contrain bardzo ważne, żebyście o siebie dbali!

 

string(4) "text" string(5) "video"
Obejrzyj nagranie z psycholog Edytą Jędrzejewską
Poradnia online
Poradnia online

to 50 minutowe sesje online z wykwalifikowanymi specjalistami posługującymi się językami polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim. Konsultacje odbywają się na platformie https://poradnia-internetowa.pl, do której zmieniające się co miesiąc hasło znajdziecie w aplikacji MyContrain.

Rejestracja jest czynna przez całą dobę. Konsultacje mogą odbywać się rano, po południu, wieczorem oraz w weekendy.

Psycholog w Contrain

1. W ramach Contrain Care mogę skorzystać z opieki psychologicznej. Jakie możliwości mam dostępne?

Możesz skorzystać z opieki psychologicznej w dwójnasób: połączyć się poprzez platformę internetową z wybranym specjalistą lub skorzystać z pomocy Edyty – naszego firmowego psychologa.

2. Jakie są różnice między tymi opcjami?

Dajemy Ci szerokie spektrum możliwości. Chcemy, aby pomoc psychologiczna była zawsze dla Ciebie oraz dla Twoich rodzin dostępna. Stąd zdecydowaliśmy się na bardzo szeroki wachlarz możliwości. Wybierz wg Ciebie najlepszą opcję, poniżej przekazujemy więcej szczegółów. Pamiętaj, możesz korzystać z obu opcji równocześnie.

3. Do jakich specjalistów mogę się zgłosić w Poradni Internetowej?

Możesz skorzystać ze wsparcia psychologicznego, indywidualnych sesji psychoterapeutycznych, psychologa dziecięcego, psychologa dla młodzieży, wsparcia dla Ciebie jako rodzica, konsultacji pedagogicznych, psychologa międzykulturowego, specjalności dla biznesu, sesji coachingowych, life coaching, konsultacji psychodietetycznych, planu żywieniowego, konsultacji logopedycznych, konsultacji prawnych czy comiesięcznej psychoedukacji.

4. Z jakimi sprawami mogę zgłosić się do Poradni Internetowej?

Właściwie z każdymi – życiowymi i biznesowymi, takimi jak m.in.: złe samopoczucie, spadek motywacji, przygnębienie, nadmierny stres, wypalenie zawodowe, fobie i lęki, konflikty i inne.

5. W jaki sposób zapisać się na konsultację?

Wystarczy wybrać specjalistę z usług, którego chciałbyś/ chciałabyś skorzystać. Następnie należy zarezerwować dogodny termin w kalendarzu wizyt, uzupełnić niezbędne do rezerwacji dane oraz podać hasło weryfikacyjne. Szczegóły umówionej konsultacji otrzymasz na podany adres e-mail.  W dniu konsultacji, na kilka minut przed jej rozpoczęciem zostanie wysłany do Ciebie link do spotkania online.

6. Czym jest hasło weryfikacyjne?

Jest to hasło służące do weryfikacji Pracowników Firmy w Poradni Internetowej. W każdym miesiącu będzie ono przez nas udostępniane.

7. W jaki sposób odbywają się konsultacje w Poradni Internetowej?

Wszystkie konsultacje odbywają się online za pośrednictwem komunikatora internetowego z lub bez użycia kamery

8. Ile trwa konsultacja z wybranym specjalistą?

Konsultacja specjalistyczna obejmuje 50 minut rozmowy wideo ze specjalistą za pośrednictwem komunikatora internetowego z lub bez użycia kamery

9. Czy są wyznaczone godziny konsultacji między mną a wybranym specjalistą?

Wizytę możesz zarezerwować w kalendarzu wizyt. Konsultacje odbywają się od poniedziałku do niedzieli w elastycznych, dopasowanych do Twoich potrzeb godzinach.

Zachęcamy, aby w miarę potrzeby korzystać z jej pomocy wtedy, kiedy następuje taka potrzeba.

10. Czy muszę zgłaszać przełożonemu chęć rozmowy ze specjalistą w Poradni Internetowej?

Oczywiście, że nie. Jest to Twoja indywidualna sprawa, którą nie musisz się z nikim dzielić.

11. Czy mogę liczyć, że rozmowy między mną a specjalistami w Poradni Internetowej są poufne?

Oczywiście! Wszelkie informacje, którymi się dzielicie są objęte zasadą poufności. Dotyczy to zarówno ilości spotkań oraz ich tematyki. Również nagrywanie konsultacji specjalistycznych zarówno przez klienta jak i specjalistę jest prawnie zabronione, bez uzyskania wcześniejszej pisemnej zgody Stron.

Jeśli czujesz, że ktoś stara się uzyskać informacje o przebiegu Waszych spotkań, zgłoś to do mnie: 503-193-239

12. Czy wizytę można odwołać?

Niestety nie ma możliwości odwołania wizyty. W razie braku połączenia się klienta w przeciągu 15 minut od umówionego terminu wizyty, prowadzący specjalista ma prawo anulować spotkanie, a konsultacja zostanie rozliczona jako zrealizowana. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie możesz pojawić się na wizycie lub zapomnisz, że miała się odbyć, jedynym rozwiązaniem jest umówienie kolejnej konsultacji w innym terminie.

13. Dlaczego wizyty nie podlegają odwołaniu?

Umożliwienie odwoływania wizyt powoduje sytuację, w której pacjenci “na wyrost” dokonują rezerwacji blokując tym samym innym użytkownikom Portalu możliwość skorzystania z konsultacji w szybkim terminie. Aby uniknąć takich sytuacji i zadbać o realną dostępność terminów zostało wprowadzone takie rozwiązanie.

14. Czy w przypadku spóźnienia moja wizyta zostanie przedłużona?

W przypadku opóźnienia klienta usługa nie będzie przedłużona o czas spóźnienia. Z tego względu zachęcamy do punktualnego pojawiania się na wizytach online w umówionym terminie.

<< 1 >>


Psycholog na żywo
Psycholog na żywo

to możliwość kontaktu z zatrudnioną w firmie psycholożką. Konsultacje w języku polskim i angielskim będą odbywać się w biurach, online, telefonicznie, a nawet – jeśli zajdzie potrzeba – mailowo.

Poznaj Edytę Jędrzejewską, która już od marca zadba o nasz dobrostan psychiczny!

 

Poradnia psychologiczna

1. W ramach Contrain Care mogę skorzystać z opieki psychologicznej. Jakie możliwości mam dostępne?

Możesz skorzystać z opieki psychologicznej w dwójnasób: połączyć się poprzez platformę internetową z wybranym specjalistą lub skorzystać z pomocy Edyty – naszego firmowego psychologa.

2. Jakie są różnice między tymi opcjami?

Dajemy Ci szerokie spektrum możliwości. Chcemy, aby pomoc psychologiczna była zawsze dla Ciebie oraz dla Twoich rodzin dostępna. Stąd zdecydowaliśmy się na bardzo szeroki wachlarz możliwości. Wybierz wg Ciebie najlepszą opcję, poniżej przekazujemy więcej szczegółów. Pamiętaj, możesz korzystać z obu opcji równocześnie.

3. Z jakimi sprawami mogę zgłosić się do Edyty?

Wszystkie sprawy związane z Twoim funkcjonowaniem w pracy oraz w życiu prywatnym, z którymi nie czujesz się dobrze. Jeśli nie potrafisz ich nazwać, ale wiesz, że powinieneś/powinnaś porozmawiać o czymś co Cię martwi, to także rozmowa z Edytą jest na miejscu. Zgłoś się do Edyty zwłaszcza jeśli czujesz lęk, obawy, zagubienie, niezrozumienie, niepewność, jesteś w sytuacji konfliktu lub czujesz się źle traktowany. Pamiętaj, że jeśli Edyta uzna, że potrzebna Ci jest bardziej zaawansowana pomoc, pomoże Ci znaleźć odpowiedniego specjalistę i podpowie jakie kroki należy podjąć.

4. W jaki sposób kontaktować się z Edytą/zapisać się na konsultację?

Od 1 marca 2022 roku Edyta została zatrudniona na umowę o pracę w Contrain Group. Tym samym jest dostępna pod mailem: e.jedrzejewska@contrain.pl oraz w biurze w Łodzi w momencie braku ograniczeń covidowych.

5. W jaki sposób odbywają się rozmowy z Edytą?

Tak jak jest wygodnie – możecie umówić się online, porozmawiać przez telefon lub na miejscu w biurze.

6. Czy muszę zgłaszać przełożonemu chęć rozmowy z Edytą?

Oczywiście, że nie. Jest to Twoja indywidualna sprawa, którą nie musisz się z nikim dzielić.

7. Czy są wyznaczone godziny konsultacji między mną a Edytą?

Moment rozmowy jest wyznaczany przez obie strony i zależy tylko od Ciebie i dostępności Edyty. Zachęcamy, aby w miarę potrzeby korzystać z jej pomocy wtedy, kiedy następuje taka potrzeba.

8. Czy mogę liczyć, że rozmowy między mną a Edytą są poufne?

Oczywiście! Wasze rozmowy są całkowicie poufne. Jeśli czujesz, że ktoś stara się uzyskać informacje o przebiegu Waszych spotkań, zgłoś to do mnie: 503-193-239

9. Czy jeśli pracuję w biurach poza Łodzią, to będę mieć dostęp do pomocy?

Wszyscy pracownicy biurowi grupy Contrain mają dostęp do opieki psychologicznej. W miarę możliwości Edyta będzie także odwiedzała inne biura grupy Contrain.

<< 1 >>


string(6) "bottom" string(4) "text"

Jeśli Q&A nie wyczerpały Twojej ciekawości skontaktuj się z nami na hr@contrain.pl